.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خبرداد :
عرضه برنج مختلط خیانت به نظام است

شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، برنج به عنوان محصول استراتژی نقش ارزنده‌ای در اقتصاد کشور دارد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در جلسه شورای اداری شهرستان بابل که در مدرسه صدر بابل باحضورامام جمعه وروئسای ادارات این شهرستان برگزارشد بیان داشت: امروز جنگ دشمن با ما در شلمچه و میدان جنگ نیست، بلکه جنگ در خانه به خانه و ادارات است، ماهواره فتنه‌ای است که درصدد است ارزش و ماهیت ما را دگرگون کند.

وی تصریح کرد:همواره دشمن سعی دارد ما را از مسیر دین خارج کرده و ساختار دینی و انسانیت ما را دستخوش تغییر کند.

این مسئول بابیان اینکه باید تا پایان سال جلوی واردات خارجی به کشور گرفته شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 2 میلیون تن برنج خارجی وارد کشور شد که با مازاد برنج مواجه بوده و نیاز به ورود مجدد نیست.

وی ادامه داد: عرضه برنج مختلط خیانت به نظام است، باید قوه قضائیه به‌ شدت نظارت کرده و با خاطیان برخورد جدی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس همچنین با تقدیر از استاندار مازندران در حمایت از کشاورزان،تصریح کرد: برنج به عنوان محصول استراتژی نقش ارزنده‌ای در اقتصاد کشور دارد، اگرچه خرید توافقی برنج آغاز شده اما قیمت مصوب چندان مناسب نیست.

ناصری درخصوص پروژه کمربندی جنوبی بیان داشت: یک باند کمربندی جنوبی تا نوروز 94 افتتاح می‎شود که با افتتاح آن به هیچ عنوان اجازه ورود ماشین سنگین، تریلی و کامیون به داخل شهر داده نمی‎شود.

این مسئول درادامه افزود: فتنه‌گران بدترین خیانت را به کشور کردند، زیرا چهره مشروعیت نظام اسلامی ما را در جهان خدشه ‌دار کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه، فتنه فرهنگی امروز ادامه فتنه‌گری درونی است، خاطرنشان کرد : مهم‌ترین وظیفه ما در راستای حمایت از دولت تدبیر و امید ممانعت از ورود افراد بی‌اعتقاد به درون سازمان است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.